متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به سلامتی اونایی که

حالشون خوب نیست

امامیخندن تاحال بقیه گرفته نشه!!!


** صلوات **


الهی فداشون بشم که فرشته اند اینجور آدما



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت21:37---24 ارديبهشت 1393
اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرحهم

Kh
ساعت10:07---22 ارديبهشت 1393
اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرحهم
پاسخ: اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم خیلی متشکر بابت محبتهاتون ونظراتون مهربونترینم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت21:59---21 ارديبهشت 1393
مهناز عزیز! دعایت می کنم:

دیدگانت از همیشه شادتر

شهر قلبت زنده و آّبادتر

غصه هایت دم به دم ای مهربان

در گذرگاه زمان بر بادتر...
پاسخ: دعایت میکنم هرشب به عطر میخک و مریم/ الهی در دلت هرگز نباشد غصه وماتم/ ممنونم الهه خانم عزیزم.


behnaz
ساعت18:35---21 ارديبهشت 1393

*اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم*

آدمها ،بعضی هایشان، سکوتشان هم پر از حرف هست؛

پـر از مرهم به هر زخم است...!


پاسخ: پرسیدم محبت را کیست لایق؟! پاسخ آمد او که یادت میکند درهر دقایق... ممنونم خانم معلم مهربون... خیلی زیبا است


fatemeh
ساعت12:18---21 ارديبهشت 1393
اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ: اللهم صل علی محمد و آل محمد


نرگس
ساعت12:03---21 ارديبهشت 1393
سلام...به سلامتی همه دوستای مهربونی که مهربونیشون از پشت فاصله های مجازی هم واقعیه! خیلی خیلی شرمنده کردی گلم..

ممنون از محبتت.دل من هم برات خیلی خیلی تنگ شده بود. هنوز بچه ها رو ندیدم، گفتم تا نرسیدن خونه بیام یه تشکر کوچولو از شما و بقیه بکنم تا بعد..

راستی مبارک باشه. چه قالب قشنگی! طاقچه هم خیلی قشنگه. آدم یاد خونه پدربزرگ مادربزرگ ها میفته..الانا که دیگه جایی طاقچه پیدا نمی شه.
پاسخ: سلااااام نرگس خانم!!!! وااااای!!! اگه بدونید چقدر خوشحال شدم نظرتون رو دیدم!!!! خوشحالم که اومدید!!! خداروشکر! من که کاری نکردم! فقط دلم براتون تنگ شدهههه بود! به قول ماه بانوخانم بدون شما شیطنت مزه نمیداد!! مرسی ازلطفتون!!! اما خونه ما طاقچه داره!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 10:31 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب